Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

It´s friday

Publicerad 2011-01-07 18:51:36 i Allmänt

Idag har varit en lugn dag, vi har fått nytt internet, fullkomligt vääääärdelöst om ni frågar mig, för när någon pratar i telefonen så laggar allting, och det är väldigt irriterande !!
Har spelat en del Yatzy med Mamma, hon vann dom flesta gångerna , jag har samma "tur" som vanligt :P

Har lagat min egna mat idag"vuxen poäng" haha
mamma och pappa skulle ha fisk, och det stopapr jag gärna inte i min mun så valde och laga något eget

blev tunna kotlettskivor med potatisklyftor och beasås, SVINGOTT!
fick ner hela 7 kotlettbitar och ett berg med potatisklyfter och beasås :)


Har även badat Kenzo, att få tag i honom när man säger att han ska bada är nästintill omöjligt.
han for upp och ner från soffan och kröp ihop som en liten puppi..men till slut kom han till badrummet och han hoppade själv i badkaret så jag förstår inte varför han alltid ska jävlas med en

Kenzo innan han blev badad

Kenzo efter, ser ni hatet i hans ögon jämtemot mig?:P
Han riktigt HATAR de...men ren och fin blidde han (:

Har även hunnit med och diska undan disken och städa köket och badrummet*Klapp på axeln till mig*
Resten av kvällen blir det slapp framför tvn, Lets dance börjar ju ikväll igen, skojskoj:D

Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2011-01-09 15:59:14

OM det va lite vuxen poäng på maten! :)

Och jag, btw jag har skaffat en blogg nu.. den e inte helt klar om hur den ska va utformad och allt. MEN jag har en. Du kan se att du redan e länkad. :) Snäll jag e va?! :P

<3

Postat av: Aleeex

Publicerad 2011-01-09 16:08:16

Haha awwe ja det va snällt;D

jag ska ta en titt på den nu:)

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela