Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Veckan som gått/går

Publicerad 2011-02-24 20:33:32 i Allmänt

Nu va det snart 1 vecka sen jag uppdatera er om vad som händer och sker i mitt liv så tänkte det va dags igen..
I lördag blev det då som sagt förkrök och utgång :) , jag Natti & petra satt hemma hos Petra och lyssna på musik, spela syppespel och lyssna på musik massa trevligt:) oh ja, vi tog en jäkla massa kort också tror vi slutade på 170 st :P haha ;D Vid 00.30 begav vi oss mot Kräm , dansa loss lite och sånt dära you know !
Gick där ifrån strax innan 03.00 dom stänger ju 03.00 vilket jag tycker är rent för tidigt :P det är runt halv 2 man börjar bli riktigt varm i kläderna så dom kunde gott ha öppet till minst 04.00 :P men jag kanske är ensam om och tycka det?




Fler bilder hittar ni på min FB!

Söndagen blev nog mest chill, vad jag minns? Fy attsingen vad dåligt minne jag har för och bara vara 22 år :S

Veckan som har gått har det väl inte hänt så jätte mycket , i måndags var vi hos Bosse & Ingrid, Kelade med Elvis och såhär :) , i Igår var jag på Möte på AF. För första gången sen jag skrev in mig där va det faktiskt rätt givande och jag gick därifrån rätt Imponerad !! Snackade lite om utbildningar och jobb och rätt till ett högre CSN(något nytt dom börjat med för dom som kanske inte har slutbetyg eller varit arbetslösa länge) Man får ut mer i månaden och behöver inte betala tillbaka lika mycket eftersom en större del av summan är ett bidrag och inte ett lån. Låter rätt bra i mina öron men man ska ju hitta något man vill plugga också, kanske inte lika lätt men nu har jag börjat titta lite på och kanske utbilda mig till undersköterska först och främst sedan (om man inte blir skoltrött) fortsätta utbilda mig till barnmorska , woop woop ;D Ska nog iallafall ta mig ner till en yrkesvägledare nästa vecka och prata mer om saken.  För nu är det måttligt bull och bara gå hemma, och inte fan får man något jobb heller så då kanske det är lika bra och överväga det här med och utbilda sig och faktiskt bli något?!
sökte iallafall ett jobb direkt när jag kom hem därifrån som dom hitta till mig  på en zoo avdelning i en affär, hade passat mig hur bra som helst , så får se om dom hör av sig*Fingers crossed*


Idag har jag städat här hemma, dammsugit , moppat golven and so on..Även diskat också *Boooorring*
åt smarrig mat också, hemmagjorda klyftpotatis och fläskfilé och pappas sås .
Mossan och jag har varit och handlat gottgott också, sen har jag tagit mig ett varmt bad (:

Imorgon när mamma och pappa slutat jobb ska vi in till malmö (: blir affärerna på svågertorp och skopunkten , måste hitta nya fest skor antagligen blir det en sko med kilklack SNYGGT!
På kvällen ska vi äta på resturang, stans bästa Kina resturang för och vara exakt ;D
pappa ville inte bara sitta hemma så han bjuder oss på detta, ska bli jääävligt gott !! längtar redan!



På lördag måste jag srpinga till stan och hitta kläder om ingen vill med imorgon förmiddag?
Kanske blir en sväng inom systemet också för och inhandla någon cider, är rätt trött på den cidern jag har här hemma. På kvällen blir det förkrök hos CAROLINE sen bär det vidare till Kräm där det ska skakas rumpa;D
Jag gillar de !!

Annars då ,vad har hänt?  Big Brother hade ju premiär i söndags, har aldrig tittat på det innan dels för vi inte haft kanal 5 innan och dels för jag tyckt det har verkat så jävla patetiskt , men iallafall så tittade jag på det och nu kan jag inte sluta :/ , Än har det inte hänt någon skandal eller liknande, tråkigt :(
Men det ska bli kul och se Martins min när han får reda på att tjejen han "stöt" på är transexuell eller ja egentligen inte för hon är ju helt och hållet kvinna nu, men har varit man , well well ni fattar?!
Såg premiär starten av "The walking dead" också i söndags, lite sådär små läskig i början och den gav mig ta mig fan mardrömmar hahaha, helt klart en serie jag tänker fortsätta kolla på!
nej nu känns det som jag bara babblar på för det ska så vara, nu ska jag glo på dumburken resten av kvällen, Återkommer väl efter helgen igen..

XOXO
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela