Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Stan Med Natti

Publicerad 2011-02-18 20:52:04 i Allmänt

Började morgonen med och sticka och sola, så himla skönt och man känenr sig så fräsh när man är brun, right?
jag gör iallafall ;D sen va det hem och stressa sönder lite, byta kläder sminka mig osv, skulle möta Natti i stan kl 12. Blev som jag visste, en runda in på Systemet :P jag har ju mitt lilla system i garderoben så behöver inte handla något där än:P , Blev även en runda i butikerna, till min inte stora förvåning så fanns det såklart ingen klänning på Veromoda denna gången heller , suck alltså ! får köra på något jag har här hemma och inte använt på ett tag :P Fick iallafall köpt mina strumpbyxor, dyra jävlar, eller så är det bara jag som är snål när det kommer till mig själv?! :P Blev en sväng till Willys också för blannevann till imorgon, mmhmmm redbull ;D

Annars idag har det inte hänt så mycket somnade innan ikväll och vaknade lagom till Let´s Dance som jag tittar på nu :P
Imorgon sticker mamma och pappa till Micael & Theres så jag är själv hemma, NAAAJS!
spela hög musik, ta ett varmt bad och förbereda sig för kvällen som komma skall :)

Annars blir resten av denna kvällen chill !
Adios Amigos !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela