Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Party all night long baby !!

Publicerad 2011-02-19 18:04:45 i Allmänt

Snart köööör vi :D eller ja, jag tog ju ifs min första cider kl 14.00 idag..ooopsi !
Frillan är fixad, sminket sitter där det ska och parfymen är placerad på kroppen, Nu ska bara klänningen på sen traskar jag vidare till Petra för förkrök :) Väskan som jag ska ha med är som vanligt AS TUNG! Varför är inte pappa hemma när man skulle behöva/vilja ha skjuts..oooorh! Aja det är bara till och använda dom få musklerna man har och kämpa sig fram :P, tur vi bor rätt nära varandra , haha :D

Hoppas ni får en trevlig kväll, för det ska ta mig fan jag ha :)


Så här såg jag ut innan idag när jag taggade inför kvällen;D Haha
Nyduschad, och osminkad, denna bjuder jag på! Och näe jag är inte naken !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela