Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Lockelilock

Publicerad 2011-02-17 20:20:48 i Allmänt

Locket för örat har NÄSTAN släppt ;D jätteskönt
men vågar inte ta ut för mycket glädje iförskott, om det skulle komma tillbaka, för man vet ju aldrig, med min tur så skulle jag inte bli förvånad om man vaknar imorgon med lock för båda öronen !!

Imorgon blir det förövrigt solning och sen ska jag träffa Natti stan, blir en sväng inom Hm för strumpbyxor och en sväng inom Veromoda ihopp om någon snygg klänning, sen får vi se vart natti vill gå:) Systemet kanske? haha:D

Skriver mer imorgon:)

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela