Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Har ingen rubrik:S

Publicerad 2011-02-03 19:50:49 i Allmänt

Började dagen med en Smoothie gjord utav banan och jordgubbar.

Den ser väl god ut va?, det var den iallafall:)

Annars idag har jag klorinat(?) badrummet, Diskat städat/dammsugat resten av hemmet.
varit ute med Kenzo, hrm ja det där vanliga som en husmor/Slav gör:P haha!

vad har jag mer gjort idag..hrm..ehm..tagit lite foto på Kenzo:P Han gilalr ju inte och ha en kamera upptryckt i ansiktet men vem fan gör det egentligen, så jag förstår honom:P
Men han blev iallafall söt på denna bilden under...

 Har även varit och handlat med Mamma ikväll, och efter det tog jag ett bad
Finns inget som är så avslappande som ett riktigt hett bad med en skvallerblaska i näven !


Imorgon är det fredag IGEN!..var fan tar dagarna vägen:S
Imorgon blir det iallafall lugnt, vi ska käka tacogratäng med Nachochips och grönsallad:D MUMS!!!
Sen blir det Let´s Dance. På lördag är det fest(: Änsålänge är det jag Petra Natti & Nisse som ska festa till de och sedan bege oss till Kräm:) Himla kul att Nisse ska med, År och dar sen jag träffade henne! Dåligt av mig, hon bor ju trots allt i trellehulla nu igen och dessutom inte så långt ifrån mig så det får det bli ändring på !!
Söndag antar jag att det blir chill, vem fan orkar göra något dagen efter syppe? inte Alexandra Carlsson iallafall!

Nu har jag väl inte direkt mer och berätta isåfall återkommer jag men tills dess, HA DE GYTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela