Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Gymkort

Publicerad 2011-02-28 19:47:42 i Allmänt

Nu ikväll har jag varit och skaffat mig ett gymkort , ska bli så himla skönt och komma igång igen, få tillbaka musklerna man en gång hade men som försvunnit efter några år på latsidan.
Men nu är det på det igen och förhoppningsvis ser man resultat så småningom, nu är det byebye(IGEN) till godis och läsk på vardagarna & skräpmat .


Kort du sköna kort, nu kör vi !!

Annars så har ju helgen passerat, FYFAN vad jag mådde dåligt igår, har givetvis mig själv och skylla men fyfan, inte nådigt :/ Förfesten hos Caroline & Lasson för nice, hur trevligt som helst :) skulle dock lyssnat på caroline när hon sa " Alex du dricker inte fler redbull vodka nu " Suck..att jag aldrig lyssnar! Men kul hade jag iallafall, efter kräm gick jag och kvudd först till kebabtorget, jag krängde en kebab ;D var hemma vid 4 och somna vid 5 , sen vaknade man vid 9 tiden, usch säger jag bara !
Nästa helg blir lugn för min del ..tror jag iallafall:P


Caroline, Lasson & Jag :)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-03 18:10:19

Jag var här 3/3-11.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela