Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Friday

Publicerad 2011-02-25 20:25:02 i Allmänt

Idag har varit en fullspäckad dag minst sagt, nu förstan kan man pusta ut i soffan men tänkte berätta lite vad jag gjort idag (:
Började dagen med och åka till stan med Sandra, vad ute efter någon klänning, men som VANLIGT fanns där inget som föll mig i smaken, menmen, kom iallafall hem med 36 ögonskuggor ett nagellack sprit och underkläder :D haha
Då tänker ni, 36 ögonskuggor?!?!?!?!  ni ska strax få se bild för förklaring :P

36 ögonskuggor i en och samma ask;D och ett rosa nagellack :)


3 par trosor, super sköna och rätt snygga faktiskt
3 par för 149;- på Gina Tricot, perfekt !

Efter stan hann jag hem en liten runda och äta lite sen när mamma och pappa kom hem från jobb körde vi till malmö, först blev det rusta hittade bara två ljushållare(?) där finfina faktiskt annars va det mest mamma & pappa som handla :P

Mina 2 ljushållare(?) faktiskt himla fina

efter Rusta blev det skopunkten, va ute efter en festsko en med kilklack för och vara exakt,
hittade ett par men köpte aldrig dom för jag ville ha ett par jag sett på Scorett(bättre kvalité till samma pris)
Men när jag kom till scorett här i trelleborg så hade dom givetvis inte i min storlek, helvetes jävla skit!
Så ja nu blir det malmö imorgon igen :/ SUCK ! blir inte till Mobilia denna gången och hittar jag inget där får det fan bli skopunkten igen för skor med kilklack det ska jag ha !!!!

Efter malmö hann man bara sätta arslet på sängen innan det var dags för och åka och käka.
Pappa bjöd på Kina resturang, goooosh va gott det va, har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv :)

nu är jag hemma igen , sitter i stora rummet och glor på Let´s Dance
Är så himla trött efter dagen , imorgon kommer bli lika dan
Jag ser framemot söndag då jag kan och SKA ligga i sängen hela dagen och bara slappa !!

Ha en trevlig kväll gott folk, för det ska jag ha !


Oj höll på och glömma ju, i tisdags när vi passa barnen och Svea så fick jag en rolig bild på Signe som jag bara måste lägga in, hade satt henne i soffan, tänkte dock inte på att INTE sätta henne MELLAN kuddarna, så det resulterade i detta.....


Ha ha söta unge ;D Lika nöjd va hon för det

Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2011-02-26 09:51:24

men stackars min tös.....

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-28 21:34:13

vad är det för märke på ögonskuggorna?

Postat av: Aleeex

Publicerad 2011-03-01 12:38:05

Emma: det är H&M egna :) dom va faktiskt jätte bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela