Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Friday night Baby!

Publicerad 2011-02-04 21:52:00 i Allmänt

Snart är fredagen över också.
Idag har jag solat och varit en runda i stan med Natti, Ingen av oss hit0atde någon inför morgondagen så får ta något man redan har:P men wtf !!! fick iallafall köpt hårfärg så jag färgade min utväxt innan, behöver väl inte säga så mycket mer än att Man ska aldrig säga at tde inte kan bli värre än va det redan va, för det kan det !!!

Mamma gjorde smarrig mat idag, Tacogratäng med Nachochips och sallad. SVINGOTT!
Åt två stora laddningar, så nu ser det ut som man är i 5e månaden !

Imorgon är det Party party, ska bli trevligt (: Jag är redan Peppelipepp!!!

Vi ska vara hos Petra innan som det ser ut nu, nära och bra sen  när man ska till kräm och kräma litt :P
Annars på dagen tänkte jag sola kanske, solade ifs idag men vafan det är så najs när man ser hur brunare man blir för var solning så man blir lite beroende ! Och JA ni behöver inte komma med ert snack om att man kan få cancer om man solar för mycket , för vet ni vad? det får man snart av allting ändåså..chips, Potatis Light produkter osv osv..snart får man väl det bara av och andas! Näe hörrrni..jag lever mitt liv så som jag vill leva det så skit ni på de;)

Hörde att Sixten inte alls mådde bra idag så skickar lite styrkekramar och styrkepussar till honom!

Du är en Kämpe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela