Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dom kallar de en "speciel" dag...

Publicerad 2011-02-14 12:12:30 i Allmänt


...Jag kallar det en dag som alla andra.

Alla hjärtans dag idag, verkligen överskattat om ni frågar mig, varför?
jo för jag tycker personligen att man ska visa kärlek varje dag och inte bara under en "speciel" dag !

och näe jag är inte bitter, för jag är singel och inte ska fira de jag säger bara som det är.
När jag hade pojkvän så tyckte jag likadant, visst jag köpt ju något till honom, men jag visade min uppskattning och kärlek andra dagar på året också och inte bara den 14 Februari. Visst ni tänker, ja men man visar det lite extra den dagen, jo men hallå, visa de lite extra alla dagar på året istället
Måste det heta Alla hjärtans dag för folk ska få tummen ur röven och visa uppskattning? aja . my opinion iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela