Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Bu-fucking-hu

Publicerad 2011-02-16 11:43:07 i Allmänt

Ja igår fick jag ont i halsen igen, duktigt ont :/ fick även feber som syntes rätt mycket, knallröda kinder skojar inte om att man kunde steka ägg på dom ;P
iallafall det va inte det värsta...de värsta kom lite senare på kvällen fick lock för örat och det gjrode något så fruktansvärt ont, riktigt jävla förbannat ont, satt och lipa som en liten unge, men vafan gör man när man näsintill grips av panik utav smärta??!?!
Somnade inte förrens långt in på natten  och imorse när jag vakna va det onda borta men har fortfarande ett rejällt lock för vänster öra, så nu hör jag bara på det högra.. KUL !!!
tänkte egentligen ringa vårdcentralen imorse, men eftersom det onda va borta så kändes det inte riktigt lönt?
Dom säger att man kan få förlylnings-lock för öronen, så det är kanske de? men jag hoppas det försvinner för det är inte kul och bara kunna höra på ett öra...ska dessutom festa på lördag så försvinna ska det fan göra !!

Ska iallafall bara ligga i sängen idag och ta ett varmt bad senare, var och köpte två skvallerblaskor när jag va ute med Kenzo, det är ett måste när man ska ta ett bad !

Aja nu ska jag fortsätta må halvpyton, Ha de !!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela