Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Det där efterlängtande samtalet...

Publicerad 2010-11-26 09:17:43 i Allmänt

..det kom igår ! Det va från Sjukhuset i Landskrona, hon hade en tid till mig , jag blev helt extas haha, äntligen tänkte jag ! Hon: Den 3e Dec Jag(tänkte för mig själv) det är förfan om bara 1 vecka, arhh!
Men sa givetvis ja, för detta har jag väntat på..hon skulle skicka hem alla papper till mig och så, ska gå direkt till operationsavdelningen när jag kommer dit, ska ta en del blodprover också tydligen.
När jag lagt på så sa pappa: den 3 dec? det är ju bara tvp dagar innan Signes dop!
Jag: WTF det tänkte jag inte alls på, amen va fan, helvete, as(svor för mig själv) .. aja kan ju inte ringa och be om en ny tid för vem fan vet när nästa tid finns tillgänglig ?!:S
Hon som ringde sa även att jag valde själv om jag ville åka hem samma dag eller stanna över natten, dom kollar tydligen bara så det går bra att äta sen är man free to go tydligen. Ja vet inte hur jag ska göra än iallafall,
men en sak är jävligt säker, jag ska vara hemma INNAN söndag, så fan ta dom om dom säger när jag vaknar: tyvärr vi fick snitta dig(detta kan hända om det inte funkar på vanliga sättet) så du måste stanna över helgen.
Då vet jag en som kommer störtböla, jag ska fan inte missa Signes dop, jag är en av hennes gudmödrar !
Missar jag det kommer jag aldrig någonsin förlåta läkarna!!.. har längtat efter hennes dop lääänge, och efter att få bli gudmor(vilket jag blir även om jag skulle misssa de) MEN jag skulle missa hela akten och alt:/
Men jag ska väl inte förstora upp allt i onödan, MEN man ska ha i åtanken att det kan hända.
Ohh, vad irriterande, men det ska bli så himla skönt och få det gjort, och kanske kunna äta vad jag vill nu till jul.
Det blir väl en sömnlös natt på torsdag, är itne rädd för själva operationen, jag blir ju av med mitt besvär, är mer orolig över den här narkosen , den är nog inte rolig, menmen !!



Från det ena till det andra...idag är det freeeedag(: denna dagen har jag också längtat efter, haha känns som jag bara längtar och längtar...
Malte och Signe kommer till oss idag runt 12 tiden;D dom ska vara här tills imorgon, så när de kommer hit ska vi traska till stan och möta upp Elli som kommer ifrån Malmö:)
vi ska gå och kolla i affärerna och ta en fika, även hälsa på Petra hade jag tänkt, hon har aldrig sett Signe, så jag vill stolt visa upp henne(: Malte har träffat henne en del gånger, vi är alltid på hennes jobb när han och jag är i stan(:  Men han är en blygfis så han har mest ignorerat henne och typ tittat lite snett på henne :P haha ! Sötunge!!
Ikväll hade  jag även tänkt bjuda på lite glögg och pibbarkaugor, så får väl gå inom Laila och köpa hennes svingoda äppleglögg! Denna helgen blir braaa och fullbokad(: Me Likey!!!

Förresten har jag inte kunnat sova inatt, har nog varit uppe 5 gånger mellan 00-08.00 :S mysko!!
Så man lär väl va lagom trött efter denna helgen, stora påsar under ögonen och såhär, HAHA:D

Nej nu ska jag chilla en stund, sen börja göra mig iordning inför dagen(:
Det snöar ut förresten, så kommer nog bli tungt och gå med vagnen, men till stan, det ska vi!!!!
det har jag haft bestämt nu sen samma dag vi fick reda på att vi skulle ha dom;D

Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela