Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Söta vovsingar

Publicerad 2010-05-07 22:55:16 i Allmänt

Då ska man göra ett tappert försökt igen och skriva ett inlägg...
Vad har hänt denna veckan.. hrm i Tisdags tror jag det va så köpte jag en ny kamera;D en Fuji S1600:) Ohlalal typ :P Och i onsdags var jag i malmö på arbetsintervju, Elli följde med för jag visste itne var det va. känner inte till malmö för 5 öre så hon fick guida mig:P efter arbetsintervjun gick vi lite på stan sen gick vi och käka på Mc Donalds och snacka skit:) Jag kommer ALDRIG någonsin flytta till malmö, det kryllar för fan av dom, behöver nog inte ens berätta VAD det kryllar av för det vet ni nog själv:P
Igår chilla jag mest på dagen, mådde inte helt hundra, på EFtermiddan/kvällen var jag hos min bror och Passa Malte då min bror hade jouren och Theres jobbade ! va hemma strax innan 10 tror jag, däcka rätt snabbt efter jag lagt mig i sängen, det är inte direkt en dans på rosor och passa småbarn.
Idag har jag varit i syrrans lägenhet för spolpojkarna skulle komma, kom dom? EH NEJ jävla idioter, andra gången dom uteblir , vilka pack rent ut sagt!
EFter det stack jag till stan och gick på systemet och Åhlens. Sen hem och sen stack jag och lämna mamma i farmors lägenhet, sen körde jag sola och efter det körde jag och hämta pappa sen körde vi upp till farmors lägenhet, efter en stund där körde jag Mamma och lasse och handla medans Pappa och MOnika körde och lämna saker till farmor.
Sen skulle vi beställa pizza.. tog cirka 1,5 timme och få dom, tur man inte var döds hungrig !
Och nu sitter jag här, har nästan precis kommit hem från Kvuddi ;D Varit och tittat på Bigmac, eller ja han heter egentligen Bertil men jag tyckte Bigmac va coolare, iallafall det är då deras nya hundvalp och hans syster va också där, RUT hette hon, Världens sötaste hund. Skulle kunnat kidnappa henne, men fick inte:/
Strax blir det sängen.

Imorgon väntas det party party, fyfan vad jag ska ha kul!!!!
Förfest hos Elli, sen vidare ut nånstans i Malmö !


Detta är då Rut, visst är hon underbar:D fast hennes nickname är "lilla Menyn" för hon va mindre än "bigMac":D

Nej skriver mer en annan dag och lägger in fler bilder då med! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela