Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Slagt av alla ställen...

Publicerad 2010-05-10 19:23:58 i Allmänt

Tänkte berätta lite om lördagen ;D
Kom hem till Elli vid 4 tiden efter at ha kört och virrat runt någon helt annanstans.
Tänkte att de va bra och komma så tidigt för då kunde vi göra oss iordning utan att stressa osv eftersom vi skulle käka också.. tjiiii fick jag , Elli är väääääldigt seg av sig, typ det kommer en dag imorgon också, Haha:D
Petra och Alexander och Micke skulle komma vid halv 8 typ.
Klockan va väl halv 6 när vi började göra oss iordning, och mitt hår tog lite tid och göra och så.
Klockan va nog 7 när vi äntligen fick mat i oss, har aldrig känt mig så stressad i hela mitt liv, typ:P
Innan folket kom satt jag och roa Ken på msn, han mobba dels mig för min dialekt. elakt jävligt elakt:P
Vet inte vad klockan va när dom kom, satt iallafall och snacka och sen spelade vi kortspel.
sen kom cina, mathilda och jannike trevlig flickor:)
resten av kvällen blev de twister,skitsnack ,dans och massa god dricka;D
vid strax efter 12 bar vi oss av mot Slagt, va mer inne för Breeze men någon måste ju offra sig:P
Micke den klene dissade och drog hem innan slagt för han skulle jobba. Men vi andra drog dit och dansade och hade kul:) Gick till Centralen strax efter halv 3 tror jag klockan va, väntade på bussen, käkade hamburgaretallrik och stod och snacka med 3 väääääääääääääldigt störiga killar!
Sa till elli att vi kunde ju vänta så petra kom med sin buss hem för hennes gick efter vår, haha jajo det gjorde vi, men sen fick vi själv stå och vänta på vår buss i 1 timme;D  .. snackade med killarna från tygelsjö(av alla ställen) för att fördriva tiden. Han ena fick sig ett par smällar då han stod och moppsa sig hela tiden.
Efter en timme hade då timmen gått, (öööööh) bussen kom och vi åkte hem till Elli, städade först undan efter alla. Sen gick vi och la oss.
klockan ELVA väckte Elli mig, då fick jag inte sova längre :/ .. jag var väl hemma i Trellehåla vid strax innan 13. Sen va jag DÖD resten av dagen! Men det va det fan värt, för fyyyy va roligt jag hade:D
tack alla:D<3


Bilderna orkar jag inte lägga upp, dom finns på Face istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela