Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Every little dream ...

Publicerad 2010-05-21 09:43:22 i Allmänt

a dream about you!

Jahapp, idag är det fredag, veckorna går så himla fort vi är snart inne  i juni månad, det är sinnes!!
Idag ska jag gå och sola med kusinvitamin sen får vi se vad som händer,
Imorgon ska Fam Carlsson/Åkesson till Tosselilla, hoppas på fint väder och en jätte rolig dag;D
Skriver mer om det imorgon kväll (:

Just nu händer det väl inte så jätte mycket i mitt liv, letar jobb umgås en del med min kusin, mina vänner(eller vad man ska kalla dom) verkar ha tappat bort mitt nummer eller något för dom hör ALDRIG av sig, har nästan alltid varit jag som fått höra av mig , är så trött på det! Har börjat skaffa lite andra vänner än dom man hade genom skolan! SKÖNT! Men nu ska jag inte dra alla över en kant för där är faktiskt dom som fortfarande kan räknas som mina vänner , dom andra går under kategorin"Gammal kompis från förr" :P


Igår satt jag och kolla på bilderna från nyår att vi fyra kunde ha så jävla roligt det trodde jag aldrig:D
Va nog lätt den bästa kvällen/Natten år 2009. Glömmer aldrig<3

iiih längtar nästan lite till nästa helg, då blir det antagligen feeeest;D  Först hos Alexander sen utgång;D

Nej nu tänker jag inte skriva mer då blir det bara sånt lönlöst snack om ingeting typ.
skriver mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela