Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

En dag på tosselilla.

Publicerad 2010-05-23 11:28:54 i Allmänt

Igår var vi på tosselilla(Jag, mamma, pappa, jenny, micael, theres & malte).
Kom dit strax efter 9.30 , var insläpp 10.00 .. herrejävlar vad folk där kom alltså.
vi fick stå och vänta på Micael och Theres & Malte till strax efter 10. dom hade stått i långa bilköer.
När dom kom hade nästan allt folk gått in så vi slapp den gigantiska kön på sisådär 15.000 pers.
Gick runt och tittade och åkte karuseller med Malte;D Jag åkte tekopparna med han, jag var nog mer illamående än vad han var efter den turen haha;D börjar bli gammal, känslig och klen:P
Jag och Micael vann varsin bil(Mjukis) till Malte när vi kasta pil, eller ja egentligen skulle jag inte vunnit min för jag hade bara sönder en ballong och en trilla av tavlan(man skulle ha sönder två ballonger för att vinna bilen), men men.
Sen gick vi och åt hamburgare tallrik. Sen strossade vi runt igen.. gick och kollade på djuren, Malte tyckte det va såååå kul med getterna, det tyckte faster Alex också;D
Innan vi skulle gå ville jag kastade Basket(man kunde vinna världens största basketboll) , Theres sa att jag inte kunde vinna den, så sa jag, ska vi slå vad;) .. man hade två kast på sig, båda skulle i korgen för att vinna den stora bollen. Kasta den ena och den gick i;) .. kasta den 2a FUCK jag missa, MEN killen såg inte att jag snodde till mig en boll till, och satte den i korgen;) han kom med den stora bollen till mig;D haha, alltså var båda mina vinster FUSK rätt igenom, men vafan;D vad gör man inte för att vinna haha;D
Orkar inte skriva allt som hände igår, men det va väldigt trevligt:)

var hemma efter 5, sen chilalde jag resten av kvällen!

Idag ska vi till Farmor för hon fyller år, sen får vi allt se vad som händer och sker!


Detta va säkert bara 1/4 av kön :P


Malte och jag när vi åkte tekopparna , vi sitter i den lilla koppen till höger!


malte inne hos getterna, han tyckte det va super kul, speciellt när han fick mata dom:)

Det går vääääldigt segt och ladda upp bilder idag, därför stoppar jag här och kanske lägger in resten på facebook istället , fast en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela