Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Story of my life.....

Publicerad 2010-03-21 17:18:38 i Allmänt

Ja då va det fantamej söndag igen.. var fasen tar veckorn och speciellt helgerna vägen?
I fredags blev det först film med Natti och Petra sen begav vi oss ner till A9, drack lite smått och satt och snacka med varandra/folk ! Trevligt(:
I lördags/igår sov jag verkligen bort exakt hela dagen.. va kanske vaken alltsomallt i 3,5 timme. Va helt seg och orkade verkligen inte göra något. Idag har familjen Carlsson/Åkesson varit här:)
Åt maud, sen stack micael och pappa till farmors lägenhet och skulle flytta möbler till henne. Vi andra stanna kvar här hemma och snacka och jag körde och handla efterätt, det blev glass,chokladsås,strössel,grädde och maränger;D och ett lagom fattigare konto för min del;) men det bjöd jag på! Bara 1 vecka kvar till löning:D
nu har dom kört hem och jag sitter här... lyssnar på musik och försöker komma på något vettigt och skriva här. går väl sådär:P
Resterande rester av kvällen blir det ett bad och tv tittande!
imorgon är det måndag igen och det inenbär en hel orörd jobbevecka ...puuuuh!
Men hoppas den går snabbt, sen på fredag börjar min långledighet:D har nämligen påsklov det är väldigt mycket nice:D
Imorgon ska jag även ringa min läkare om jag inte glömmer det...den jävla apan har ju inte ringt sen jag gjorde mitt ultraljud.. jävligt dåligt att patienten själv ska behöva ringa och fråga vad som händer härnäst osv...men det är väl så sjukvården fungerar nuförtiden. Totalt värdelös är den och ändå har vi det så mycket bättre än många andra länder....

Nästa helg hoppas jag på rööööj, men inte för mycket röj för det är ju barndop på söndagen och jag måste va i mitt sinnesfulla bruk då jag ska vara en del av det barndopet:O

Nej. nu ska jag nog leta reda på min förbannade jacka som jag fortfarande inte kan hitta!
skriver kanske lite mer senare innan läggdags, täntke bli lite mer aktiv här på bloggen.. men jag tänkte bara försöka. så förvänta er nu inte för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela