Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Nej nu får det bli bättring...

Publicerad 2010-03-17 15:14:25 i Allmänt

på det här med och uppdatera sin blogg, det händer ju inte alltför ofta!
Har väl hänt lite sen sist jag skrev.. nu ska jag bara minnas det också!
Vi passade ju Malte för någon helg sen, eller det har jag kanske redan berättat om?
Iallafall det va jätte skoj och mysigt, vi va på stan och shoppa, sen måla vi med målarfärg, sen fick han bada osv osv:) han lekte en jäkla massa med Kenzo, ....vänta här? detta berätta jag om i förra inlägget va? har en svag aning om det ! aja, nu vet ni det igen!
Har blivit en del festande också, eller ja, typ varje helg nu sen slutet på februari:) det GILLAS!
var en sväng på chili i malmö det va helt okej, sen blev de en kväll hos kvudd med singstar sen vidare till millenium(: .. träffa massa gamla "kompisar" skojskoj:)
Helgen som gick blev det först bigbowl på fredagen med Sandra, Natti, Linda, Markus, Martin, Kevin och sibbe:) sen på lördagen blev det  Uppenbar här i trellehåla, det va helt okej lite mycket folk bara, värdelöst på ett sånt litet ställe och ingen luftkonditionering så långt ögat kan nå! inte vad jag märkte iallafall!
Nu i veckan har det blivit jobb och jobb och jobb, och en del skip-bo med mamma och även pappa!
I måndags kväll blev det en tur på stranden med Sandra, vi fotade lite och så:) sen efter det stack vi och sola, skööönt! Idag har jag varit riktigt jeffla seg, Knappt fått sova något inatt pga den jävla gallstenen. Sen upp halv 5 för och jobba.. somna en stund när jag kom hem, skönt och det behövdes:)
nu funderar jag på och köra och sola en runda... jag är ju sååå vit såå vit! sen ska jag nog nita mossan på en skip-bo runda också;D.
Förresten när vi spela det igår skulle hon resa sig upp och smällde huvudet i lampan, jag och pappa höll på att dö av skratt, såå jävla kul men endå inte. sjuk humor? skadeglädje? eller kanske både och:P
skratta iallafall så jag grät så nu kommer jag leva oändligt mycket längre :P
Nu är det bara två jobbedagar kvar sen är det helg igen. helt sjukt hur snabbt veckorna går!
till helgen får vi se vad som händer. har faktiskt inget planerat, Malte skulle kanske hälsa på, man kan ju hoppas:) Sen efter helgen är vi inne på sista arbetsveckan innan vi har påsklov, haaaarligt!
Då ska jag njuta!! Kör nog och hälsar på världens bästa brorson :)

Den 28e ska vi på barndop till Amanda:)(Min kusins dotter)
Och igår blev jag tillfrågad om jag ville läsa upp en psalm i kyrkan, och det Kunde jag väl:) lite pirrigt men hur farligt kan de va, får man va en större del av barndopet också och inte bara en "gäst" :)

Visst är hon söt detta lilla livet?!:)

Nu lite bilder från stranden!






Nu blir det inte mer skrivit idag. Ska sticka och sooooouuula!


Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2010-03-17 20:55:40

Hoppas prästen kommer ihåg denna gången att du ska läsa en psalm!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-18 19:28:15

Haha ja det kan man hoppas!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela