Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Jag vet....

Publicerad 2010-03-31 21:57:11 i Allmänt

..det här med att jag skulle försöka blogga lite oftare sket ju sig redigt!
finns ju inte allt för mycket och blogga om förutom vad man gör om dagrna och på helgerna.

Ska försöka skriva lite om vad jag gjort de dagarna som passerat och vad jag ska göra de kommande dagarna.
Ifredags va det ju löning, det är aldrig fel, tycker ju personligen det skulle varit löning MINST va 14e dag, men det är där nog ingen arbetsgivare som går med på, tyvärr:/ aja iallafall, blev en runda i stan med jeanette och barnen och Sanna och max(: , efter stan blev det väldigt stressigt, körde iväg och handla med pappa, hem och färga håret, sen va jag tvungen och städa , sen fixa mig sen skulle jag hämta upp Elli, Kvudd Mathias och Tobbe på övre, Sen stack vi hem till mig och förfesta.. gick jävligt segt med drickande för min del i början, började sjunga lite singstar och spelade roulette,sen så jävlar va den kvinna inte nykter längre ! Begav oss ner till A9 vid strax efter 23.
massa folk va där, trevligt(: Blev en del drickande där också, va absolut inte kul och kolla sitt konto dagen efter:/
Träffade Pontus där nere , när jag skulle köpa en drink till honom så stanna en kille mig och sa något jag först inte hörde, så sa jag ursäkta? så sa han  ja alltså jag har tjej men jag måste bara säga" Du är den sötaste tjejen i stan" eh TACK! Den har jag aldrig hört förut:P , efter en del klunkande och skitsnack begav vi oss sedan hemåt vid strax innan 2, Elli hade gått till bussen vid 01, så det va bara jag och grabbarna.
Dom tog taxi hem och jag gick upp och la mig i ett väääääldigt snurrande rum!
Och så va det lördag, fyfan hade velat hoppat till söndag istället. Hade en bakfylla utan desslike:/ , åkte ner till stan med mamma och pappa vid 10. mötte syster gick i affärerna, mådde väääldigt illa och kände mig lagom svimfärdig (ja jag vet jag är KLEN, brukar få höra det), när pappa åkte hem va jag inte alls sen på att hänga på!
klarade inte av och gå i en enda butik till, så väl hemma chillade jag väldigt mycket. blev inte mycket gjort den dagen, skulle egentligen ut och festat på kvällen men  något sa mig att en återställare va inte alls rätt för mig:P
Söndag , steg upp tidigt, körde och sola sedan hem och duscha och fixa sig för 11.30 va det dags för barndop för Amanda. ... Gick bra i kyrkan, fick läst psalmen utan några problem dock sov jag väldigt dåligt natten till söndag pga jag låg och grubbla över denna jävla psalm:P .. sen bar det av vidare mot kapellet där det bjöds på smörgåstårta och kaffe och kakor. .. vet inte vad klockan var när vi gick hem..senare på dagen åkte vi en runda till Fam Simonovski. Pratade lite och såhär.
På natten fick jag inte sovit speciellt mycket pga gallstensanfall, börjar bli riktigt jävla trött på skiten nu, hoppas jag får en operationstid fort! Somnade väl vid 3 tiden efter 5 timmars extrema smärtor, sen upp vid 06.20 för att köra pappa till jobb, sen hem och sova i en ynka timme innan mamma väcker mig och säger att jag ska köra till Jennys lägenhet för spolpojkarna ska komma dit. KILL ME!
kom ju förfan inga jävla spolpojkar:@ .. sen hade vi gäster hela dan så blev inget mer sovande för min del.
Tisdag blev en runda i stan med mamma, sen på kvällen åkte jag, mamma och jenny till skopunkten, inhandlade 2 nya skor varav ett var klackaskor.. det ni! Den är svår och smälta, Alex i klackaskor, hur fan ska det sluta?
Onsdag idag har jag varit hos Theres och Malte, fick badat Malte och såhär:)
fick även köra en runda till theres jobb och hjälpa henne och ta hand om Sixtens och Sallys uppfödares ena hund, som dött :/ . Va ingen rolig upplevelse och lägga ner en hund i en soppsäck och sedan lägga henne i en frysbox för hon sedan ska kremeras. Stackars lilla hund, hoppas det va första och sista gången man får göra en sån sak.
men hon har det iallafall bättre nu, och har hon tur så träffar hon Ester och bli "buddy" med henne:D
Efter vi gjort det så körde vi hem men sedan en vända inom blentarp så jag fick se vart maltes dagis låg.
Sen hemma hos dom blev det mat och så, sen körde jag hem strax efter 4 tror jag klockan va.
När jag kom hem körde vi en runda till Willys,ÖB och Onoff..sen när vi kom hem efter handlingen blev det en runda skip-bo och efter det jagade jag kenzo i 5 minuter för han skulle bada:D och nu sitter jag här.
Resten av veckan vet jag inte vad som händer, hoppas på någon slags fest, måste ju försöka inviga mina nya skor och förhoppningsvis utan någon stukning eller brytning av fot :P
på lördag kommer iallafall Micael, theres och Malte och Gunilla hit på påskmiddag:)
på tisdag är det dags för jobb igen, jobbar bara fram tills fredag sen är jag arbetslös:( FYFAN för det!
Men har kanske ett nytt jobb igen snart:D hoppas!

Nej nu orkar jag fan inte skriva mer.Ska se om där är någon bild och lägga in också!
börjar med bilderna från i fredags och sen på mina skor och sen på en badande Kenzo:P






Orkar inte lägga in fler fest bilder nu.


Mina nya shoes:P


en lagom missnöjd Kenzo :P


Kommentarer

Postat av: Theres

Publicerad 2010-04-01 18:05:56

Snygga skor, passar bra till träningsbyxor, hihi....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela