Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dags och uppdatera

Publicerad 2010-03-01 20:27:25 i Allmänt

Ja det va ett tag sen jag skrev.. jag vet!
är lite smådålig på det här med och blogga, men finns inte så mycket och blogga om mitt i veckan då det är på helgerna allting händer:P

Helgen har passerat nu...Malte va här fredag-söndag, blev shopping, Ikea, målat med färg, lekt som en galnign med Kenzo, och hunnit bli sjuk! Men ack så roligt han hade det:D han och kenzo är nog världens bästa kompisar, dom har så jävla kul ihop:P
I lördags kväll va det ju dags för det som man längtat efter i 2 veckors tid. Fest/chili;D
Tråkigt bara att vissa dissar 2 timmar innan man ska åka, uppskattas inte alls, och kommer inte glömmas!
Extremt dålig stil.. men men, jag är ju inte den som skiter i en helgalen kväll för det:D
Körde till Robin där han och tobbe och Mathias satt och drack:P
Snackade skit, söp och sjöng en jävla massa singstar, och fotade en hel del:D
visste inte att det kunde va så kul och festa med bara killar, men ack det va det:D hel roliga är dom:P
Vid 23 kom vår taxi vi beställt och det bar vidare till Malmö/chili , ett tag under bilresan va jag rädd för att kvällen skulle sluta likadant som sist jag festa... jefflar vad världen snurra, men det gick över så fort jag fick frisk luft;D
tror ni inte denna kvinna blir extremt kissenödig mitt på motorvägen också.... taxichaffisen vill stann längs väggrenen så jag kunde kissa men i helvete heller att jag kissar någon annanstans än på en toalett:P
nej det blev till och knippa, men också 100 frågor om när fan vi va framme! När han väl stanna bilfan sprang vi in till Burgerking så man fick lättat på trycket, haha. Sen traska vi till Chili, eller ja Mathias bar mig för jag va för lat för att gå:P , tyvärr kom inte Mathias in för han inte hade åldern inne:/ jävla sätt!
men det gick bra och släppa in fula jävla slynor som inte heller hade åldern inne... jävla vakter!
Aja ...dansade och hade måttligt kul:) träffade trevligt folk också(A) tråkigt bara att vissa spenderade kvällen UTANFÖR chili , inga namn nämnda:P .. tyvärr slutade kanske inte kvällen så jävla trevligt med tanke på att folk verkar har fördomar mot en innan dom ens vet vad fan man heter, menmen! Sen blev jag ännu mer förbannad när där kom en okänd kille och sa en sak till mig som han aldrig skulle sagt. JÄVLA KNAST!

Robin och jag åkte hem till honom vid ...ja jag minns inte vad klockan va:P
han somna på soffan rätt snabbt och jag satt med hans laptop och kokade inombords:P
slutade med att jag körde hem.. va väl hemma runt halv 6!

Gårdagen kan bara beskrivas med ett ord... SEG!

Idag har jag jobbat, sen körde jag och Handla mat på willys, sen hem och städa hela lägenheten och ut med Kenzo, sen hämta jag mamma.. jag är så duktig såååå:D
Sen har jag varit och solat en runda också så nu börjar man bli brun igen;D I LIKE!

börjar bli trött nu så snart dags och sova väl, jobb imorgon igen ju, och enda fram till och med fredag:/ sen får vi se vad helgen har att erbjuda...elli snacka något om malmö på fredag, men får se om jag orkar:)

Bilder sen i lördags.....














Resten av bilderna förblir osedda;)

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2010-03-15 18:56:40

ja, lite uppdatering behövs... skriv gärna om inredning oxå. men annars har du en fin bloggsida!

Postat av: Alex

Publicerad 2010-03-21 16:56:07

Mja jo .kommer aldrig hända, då jag inte är intresserad av inredning!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela