Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Skånerundan alan!

Publicerad 2010-06-21 15:01:42 i Allmänt

Igår bestämde jag mig för att det va alldeles för tråkigt och sitta hemma och glo, så körde och hämta Elli bunkeflo sen körde vi till kävlinge där vi skulle spela lite brännboll med Micke,Sparre,Danne,Plym,Peter & Danne.
Fy för satan vilken djävulskt dålig kondition jag ligger inne med :/ orkade ju inte ens springa ett varv utan och få andnöd Haha;D Men kul va det(: Underbart folk dom där typerna;D
Mitt lag vann med typ 1 poäng ;D mohaha, SUCKERS!

Efter brännbollen körde jag, Danne , micke och Elli till pizzerian och beställde mat sen körde vi hem till micke och satt i trädgården och käka(:  Blev en runda upp i lägenheten sen och snacka och lyssna på musik och kela med katterna. Snäll som jag är så erbjöd jag mig och köra Danne hem till Lödde,(skulle ine ens på det hållet), men tog inte så lång tid, sen körde jag hem Elli till Bunkeflo och efter det fortsatte jag min lilla skånerunda hem mot Trelle!
tackar för ännu en trevlig kväll med gänget(:
Denna sommaren kan ju bli riktigt bra trots allt !!

Idag har jag städat lägenheten och chillat i soffan, har kvinnovärk idag :/

Hoppas på fint väder i veckan så vi kan dra till stranden igen!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-30 01:13:09

Det va en rolig kväll. Haha och jag har bättre kondis än daj tydligen. :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela