Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

VAAA? 60? Kan man verkligen bli så gammal?!

Publicerad 2010-02-13 10:45:18 i Allmänt

Idag fyller pappa 60 år.. kommer hem folk här ikväll och kanske under dagen!
Ska äta smörgåstårta och dricka gott.. eller ja dom andra iallafall, jag håller mig nog till Pepsi:P
Malte ska komma hit Skoj:D, om inte vädret sätter stopp för det förståss...

Imorgon är det alla hjärtans dag.. väldigt deprimerande om ni frågar mig !

I still want you by my side<3
Gråter inombords, men på utsidan är jag stark! Ingen ska få se hur mycket jag lider, inte idag iallafall!

Veckan har bestått av jobb, möte, handling och inte så mycket mer.
Mjo de där samtalet som inte gav någonting mer än att jag blev totalt knäckt. Tack!

Nu ska jag köra och handla med mamma, så skriver kanske mer sen istället.


"Hoppas du finner lycka och kärlek med någon annan då, för det ville du tydligen inte med mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela