Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

tidig morgon

Publicerad 2010-02-01 11:56:45 i Allmänt

Började dagen med att stiga upp klockan FYRA! inte normalt alls, men började jobba 5 så.
har nog aldrig saknat min säng så mycket som jag gjorde när jag GICK till jobb klocna 04.40!
Väl på jobb med Mamma gick det rätt snabbt så va klockan 11:P och då sluta jag!
kom hem för en stund sen,  vet inte vad jag ska göra resten av dagen, skulle kunna tänka mig och sova en stund men då känns de som dagen är förstörd så låter nog bli.. men kastar mig nog i soffan och kollar tv en stund.


Vet inte alls längre känns det som.... är så fruktansvärt osäker så det är sjukt!!
Och ibland önskar jag att jag inte hade så stor trut utan knipt igen istället, men å andra sidan är det välförtjänt en del av det!
Ibland undrar jag om jag någonsin kommer bli lycklig , det ser mörkt ut nu iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela