Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Valborg..

Publicerad 2010-04-30 13:18:26 i Allmänt

Jupp idag är det valborg, wiiippey eller något.. ska inte festa idag för alla va så jäkla tråkiga och ingen ville festa.
Ska hem till min bror sen och grilla osv (:
Annars idag har jag varit på apoteket, solat och sen städat.
Funderar på att göra lite köttfärssoppa, ett tag till vi ska äta ju!

Imorgon ska Malte komma till oss, mys:)

Veckan har de väl inte hänt så jätte mycket, dock hänt en jätte hemsk sak nere på Möllers.
Aldrig trodde man att en sån sak skulle hända, inte här i lilla trelleborg, och speciellt inte någon man känner!
En gammal klasskompis fastnade på något sätt med sin hand i en köttkvarn, vad det innebar kan ni nog själv lista ut.
Har iallafall fått höra nu att han förlora alla fingrar utom tummen, samtidigt som det är skit hemskt så får man tänka att det kunde varit mycket värre, hela handen /armen kunde gått förlorad eller ännu värre :/ Nu hoppas inte bara jag utan massa andra att han återhämtar sig på bästa möjliga sätt ! Vi tänker på dig E !

Till lite gladare nyheter, ska på arbetsintervju på onsdag , fast jag hatar arbetsintervjuer, man blir alltid så jävla nervös. Och så hoppas jag hon från hunddagiset ringer också som hon lovat, fast vet inte vilket jobb som lockar mest, antagligen det där man tjänar mest! där är för och nackdelar med båda.


Nej nu får jag göra min soppa, sen gå och duscha så man är klar i tid !
Slutar ändå med att jag fåt sitta och vänta på dom andra... som vanligt !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela