Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Värdelös på detta

Publicerad 2010-04-26 18:24:20 i Allmänt

Nu va det ett tag sen jag skrev igen, dett funkar inte så bra alltså! hahaXD
Men ehm den senaste tiden har det väl inte hänt så överdrivet mycket, umgåtts och så
I fredags sökte jag jobb, nån timme senare ringer dom från ett av jobben och frågar om jag vill komma på intervju, självklart vill jag det:D ska dit den 5 Maj, hoppas på det bästa!!
På kvällen hade jag as tråkigt, vid halv 8 tiden ringde Natti och fråga om jag ville komma till henne, var lite folk där som satt och drack och snacka skit, självklart drog jag dit och slängde ur mig några ord och drack några klunkar alkohol. Va hemma vid strax efter 01.00 tror jag klockan va! somnade dock inte förrens efter 3 för där va en viss Jollan som smsterra mig hela tiden:P , på Lördagen blev det rundor i stan. handla sprit till en förbannelse kändes det som, hade verkligen behövt en karl som bar åt mig för fan va tungt det va. Blev en runda på Gina och inhandlade en klänning som jag skulle ha på kvällen.
Sen blev det lite annat fix och fix här hemma . Hade lägenheten för mig själv då mina föräldrar åkt till min bror på fika. TACK FÖR DEN, kunde väl förfasen varit igår istället:P
Körde och hämta Natti sen så fixade vi oss här hemma hos mig, hon hjälpte mig och locka håret:D
Strax innan 7 kom petra och palle och hämtade oss, sen släppte han av oss i stan hos Sanne.
Hon bjöd på kycklingsallad och en väääääääldigt god drink! Måste införskaffas!
Sen blev det drickande och snackande fram till 00.30 då begav vi oss ner mot Kristall.
Mycket folk, trångt sketet dansgolv, och massa svettiga människor! Gillade det inte alls, nästa gång får det fan bli Malmö!!
Va hemma vid 03.00, igår va det söndag då hade jag seriöst ont i hela kroppen, hade dödat för massage!
Blev en sväng till Christel i Gislöv, herre min skapare vad varmt det va! riktigt gött att sommaren är på G nu!
Sen blev det chill resten av kvällen.

Idag har det inte hänt så mycket, städat lite, för snart få vi gäster som vanligt!
resten av veckan är oplanerad! på Fredag är det valborg men har inget planerat ännu:/
På lördag kommer Malte till oss och ska stanna över natten, Mys:)

Här kommer någon bild från i lördags!
eller nej blir inga bilder idag för möget fuckar sig kraftigt !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela