Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Dålig på detta...

Publicerad 2010-04-13 14:59:32 i Allmänt

Jag vet, nu va det längesen jag skrev igen, är så himla värdelös på att uppdatera bloggen !
Så vad har hänt sen jag skrev sist?, jo jag började ju jobba igen efter påsklovet, men bara 4 dagar, gick snabbt!
I fredags kom Monika med en tårta till mig för jag sluta , jätte mumsig va den.
I helgen har det ju inte hänt alltför mycket, rätt dryg helg , inget festande alls!
Igår kunde jag sova länge, skönt ... under dagen städa jag bara typ, sen på kvällen åkte vi och såg fotboll
Tff-Djurgården, TFF förlorade tyvärr men vilken jävla otur dom hade! Hoppas de tar IFK Göteborg på torsdag.
Idag har jag städat lite till, sen varit på arbetsförmedlingen och sen va jag och handla fika.
Nu sitter jag här och ska försöka komma på något och skriva...
Imorgon ska jag antagligen träffa min kusin(:
på torsdag åker jag antagligen till min bror för på fredag ska jag passa Malte eftersom de ska till Ullared.
Så då ska jag hämta Malte från dagis, sen ska jag roa honom och hundarna tills de kommer hem på kvällen.
Ska bli skönt och komma hemifrån lite:) Helgen vet jag inte vad den bjuder på , det återstår och se!

Känner för att möblera om, men det är fullkomligt omöjligt i mitt rum ! Hatar det som fan!
vill flytta, de vill mina föräldrar också, hoppas vi gör det !

Och jag vill ha ett jobb, känner att jag vill bli en arbetsnarkoman för ett tag framöver, och bara skita i allting annat och bara jobba röven av sig och tjäna massor med pengar !!
Jag ska söka jobb som fasen nu, om de inte blir idag så blir det imorgon!!

Och för det 3e så vill jag ha sommar nu!! Våren är här på riktigt nu. har varit sjukt fint väder nu i några dagar:)
Synd man inte har en balkong och sitta och njuta på !
Vill åka någonstans i sommar, men vet inte vart ....kanske bara en roadtrip här i sverige !
Det lär väl iallafall bli en och annan trip till hemmestorps eke, det är ju alltid något!


Och vet ni vad? Jag har tatuerat mig igen, båda handlederna, och jag kan inte bestämma mig för om jag tycker om dom eller inte :/ DET är jävligt illa! Måste iallafall fylla i den ena tatueringen för den har tappat sjukt mycket färg. Skrev Hope och Faith om ni undrar! Men nu sitter dom där, och med tiden lär jag väl mig och tycka om dom. är väl bara för det är så jäkla ovant och ha dom där så synliga!
Dom är väldigt små och har inte kunnat få någon bra bild på dom pga det, ser bara kladdigt ut på bild !
Nu får det nog räcka med tatueringar för min del..kanske!

Och vet ni vad igen? .. jag har börjat bli lite sådär nyttig och börjat träna lite.
har inte ätit godis på ett tag, och i helgen drack jag ingen läsk alls, utan höll mig till vatten.
Sen köpte jag en maskin som är bra för lår,rumpa,mage osv .. den är sjukt jobbig men sägs vara bra!
Och i förrgår var jag och kenzo ute och sprang i albäck. Jävlar va jobbigt det va för oss båda två:P
Har sjukt ont i smalbenen nu, igår kunde jag knappt gå! Pinsamt ju!
Ska iallafall börja motionera en del nu och träna lite på egen hand här hemma och tänka på vad jag stoppar i mig för onyttigheter.. Denna sommaren ska jag fan kunna visa mig på stranden utan shorts!!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer.. Skriver KANSKE mer sen eller en annan dag helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela