Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Påskhelg

Publicerad 2010-04-04 21:23:11 i Allmänt

Då va snart detta lovet slut då..har som sagt haft påsklov i snart 10 dagar, härligt:D
Imorgon är sista dagen ,sen börjar verkligheten igen på tisdag, tidiga morgnar och dåligt humör:P , varar dock inte så länge för jag jobbar bara nästa vecka också(4 dagar) sen blir jag arbetslös igen.
ska dock på en såkallad arbetsintervju på torsdag på ett hunddagis, :)får vi se hur det blir med det då.
Nu i helgen har det hänt lite olika, i fredags blev det bara chill hemma och en runda på stan,
Igår körde mamma och jag och handlade massa mat och skit i stan och på Maxi. sen solade jag vilekt va väldigt skönt, som alltid;D gillar och va brun och inte vit för det är fan inte snyggt nånstans:P
Sen städades de lite och så, för klockan 16 kom micael, theres Malte och Gunilla på Påskmiddag, Malte fick massa påskpresenter och jag fick inte en enda.. jävla sätt :D
Senare på kvällen kom Petra natti och Sanne, Vi skulle till kristall. men först stack vi hem till Niklas på förfest.
väl på kristall va det trångt och varmt och jävligt som vanligt, och 10 ggr värre blev det då jag för första gången i mitt liv hade klackaskor på mig. FYFAN vad jag hade ont i mina stackars fötter när jag skulle gå hem. inte okej alls!
Idag har det varit chill till MAX! somnade på soffan en stund och sen beställde mamma Pizza till henne och mig. Pappa va ju inte hem utan i ELMIA med min bror.
Sen har jag bara suttit här vid datan och spelat skip-bo med mamsen, och jag vann, ALLA 3 gångerna:D
Nu har jag nästan precis tagit ett varmt och skönt skumbad med massa tända ljus:)
resten av kvällen kommer väl spenderas i soffan framför tvn med ännu mer tända ljus;D
Älska ljus, det är så mysigt, fattas bara ett trevligt sällskap !

Massa skum och tända ljus. Myyyys:D

Imorgon är det som sagt sista dagen innan det är dags och börja jobba ingen...suck!
Vet inte helt till 100 vad som händer, men finns väl alltid något som händer;D

Nej nu ska jag se om där finns något på dumburken, men först ltie bilder från i Lördags/Påskmiddag


malte öppna ett av påskäggen!

hagalna ?

Världens sötaste brorson

jag - klädd för utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela