Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Faaaan vad det vibrerar i hela kroppen...

Publicerad 2010-04-16 22:21:23 i Allmänt

Varit och hämtat min vibratone ikväll... sjuuuukt nice;D Bra träning och skön massage på samma gång, det gillas!
Kom hem från Hemmestorps Eke strax innan 19.30, har som sagt passat Malte. Körde dit igår kväll, när jag kom dit städade jag bilen, för det behövdes och jag fyllde även på spolarvätska , det ni!!!
Sen blev de mest tv resten av kvällen. Delade säng med Sixten, denna gången va han iallafall så snäll så han la sig inte på täcket, så jag slapp frysa!
Theres väckte mig kvart i 6 imorse, vi skulle lämna Malte på dagis, när vi kom hem igen körde de till Ullared och jag och hundarna gick och la oss i soffan och sov en stund.
Sixten la givetvis sitt breda "as" vid mitt ansikte, och sally la sig vid mina fötter!
Vakna vid 9 igen, totalt värdelöst ville sova längre, drog fram dammsugaren och dammsög huset:P
Sen va det dags för våra bästa år! Sen satt jag framför tvn ett tag, va ute och kissa hundarna också !
Körde till veberöd och handlade grillad kyckling, rätt gott!
Vid 2 tiden skulle jag hämta Malte på dagis, när vi kom hem så lekte vi lite och efter ett tag så skulle jag göra mat till honom, (makaroner och korv) . Korven blev väl inte helt ätlig om ni frågar mig men Malte verka nöjd. Han åt en hel tallrik! Efter maten blev de lte lek till, sen satt Malte och mös i mitt knä framför tvn!
När vi skulle gå ut med Sally så kom micael och Theres hem. herrejävlar va dom hade handlat! Malte fick massa bil saker och en gräsklippare :P och jag fick ett par shorts;D har redan haft dom på mig, sjukt sköna!

Nu sitter jag här och tar det lugnt. har precis haft vibratone på magen i 30 min, nu kliar det som tusan!
Tänkte lägga mig på soffan och kolla lite tv!
får upp tidigt imorgon, HATAR DET, en lördag, seriöst?!
Jag och Natti ska till Malmö (Gamla ikea) va något skit där som vi ska dit och lyssna på och lämna CV osv. Ska nämligen starta ett möbelvaruhus! Så hon hämtar mig strax efter 9 , jipppppii!
Hoppas man är hemma snabbt igen, så man kan vila! Sen får vi se vad resten av helgen har att erbjuda!

Malte sitter och leker med sin lastbil!!


Sixten har intagit ryggläge i soffan !!


Bästa bilden jag kunde få på Sally då hon inte va så samarbetsvillig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela