Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Beautiful day

Publicerad 2010-04-14 20:41:33 i Allmänt

Idag har jag städat här hemma .. som vanligt, sjukt vilket städberoende man kan ha alltså.
Sen va jag ute med Kenzo en runda, Postade ett brev till försäkringskassan samtidigt.
Vid 13.15 ungefär kände jag att jag va lite hungrig och eftersom jag skulle till min kusin vid 15.00 fick jag fixa mat själv, blev fiskgratäng. MUMMA:D
Sen gick jag till henne, vi gick en runda till lekplatsen så filip fick gungat lite och så, även jag fick gungat:D barnasinnet har man kvar än;D .. sen följde jag med mamma och pappa till christel. Kenzo och Cissi fick lekt av sig rejällt! Kom hem för en liten stund sen, totalt genomfrusen så sitter här nu med filt om mig.
Ikväll blir det bara slappe framför datan och tvn.
Imorgon är det torsdag vet inte vad jag ska göra på dagen men på kvällen ska jag hem till min bror med familj. ska ju passa malte på fredag så sover över där. och innan jag kör till dom ska jag inom svedala . för jag ska hämta min SKINNJACKA som jag letat efter som en jude nu i några veckor. Har hela tiden sagt att jag glömt den hos mitt ex och att jag va säker på att den va där, men han har hela tiden sagt att han/dom inte kunde hitta den.
Inatt fick jag ett sms där de stod att dom "hittat" den .. VISSTE JAG VÄL!! Så ska hämta tillbaka min "Älskling" imorgon!!

nu har jag väl inte direkt mer och dela med mig av idag.. skriver kanske imorgon kväll igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela