Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Heja Sverige.

Publicerad 2012-05-27 12:21:45 i Allmänt

Loreen vann Eurovision igår vilket var ganska givet enligt mig, helt klart bästa låten och framförandet.
Vi satt och såg på det här, jag bagarn Hassel & sanne samtidigt som vi drack mums mums. Vid 12 kom kvudd sen gick vi ner mot kräm. Har aldrig varit med om att där va så tomt fram tills nämre 01.30 typ, sen spelade dom dö dålig musik men de var en helt ok kväll blev dock lite besviken men that´s life.

Idag är det morsdag, min bror med familj & syrran kommer hit sen och äter middag och tårta.

Har inte så mycket och dela med mig av egentligen, känner hur humöret är på botten & jag vill bara sova bort hela dagen.Men det får bli en annan gång.

.......Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela