Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Bara 11 dagar kvar till sommarlovet.

Publicerad 2012-05-26 10:12:12 i Allmänt

Nu har Alfred snart bott här i 2 veckor, lillkillen har många sidor, älskvärda som hatade. Den sidan jag inte gillar och definitivt inte accepterar är när han plötsligt vänder och blir värre än en pitbull. Hugger satan gör han och blir riktigt jäkla ilsk. Hoppas på att få bort det från honom inom kort.
annars är han som alla andra vallpar, busig och trotsig, han är jätte go när han sover dock ;)
Han gillar och sätta fart efter Maja(katten), dock är inte maja lika förtjust i det och börjar resa ragg och morra. Vilket är bra för Alfred ska lära sig. Kenzo därimot tycker bara han är skitjobbig.

I torsdags hade vi vårt slutprov i sjukvård, & jag kan säga som så här att allt jag pluggat på kunde jag mer eller mindre, men när jag fick detta förbannade jäkla provet och ser att INGET av det jag pluggat på finns med, då sjönk självförtroendet till botten och redan efter 1a frågan insåg jag att jag skulle köra på detta provet.
På måndag får vi tillbaka dom och jag är inställd på att få göra omprov den 5e, mindre kul, men det är som det är. Snart är det dock sommarlov och då ska jag njuta till fullo och skita i allt som heter skola.

Denna helgen är det tänkt att det ska hända lite iallafall, ska inte bara sitta hemma som förra helgen
Ikväll är det tänkt att det först blir eurovision sen dra ut till kräm. Dock blir det inte någon riktig förfest då där knappt är någon som vill och sen är dom andra på annat håll så dom kommer väl till mig sent ikväll, men det gör inte mig något bara jag får komma ut och röra på fläsket så :)
Imorgon är det morsdag, då kommer micael och dom hit så vi kan fira mamma och kanske dyker edt upp något extra gott?! , Paket är fixat iallafall.

Igår när jag och Hassel varit i stan och shoppat och skulle tillbaka till skolan så gick jag in till frisören på vägen och beställde tid för en makeover :P , jag ska bli ljus igen, och jag ser framemot det som faanken, hoppas det blir bra bara, nu är jag själv och alla andra vana vid och se mig i mörkt hår så kommer bli en rätt stor förändring(är det tänkt). Men känner att jag behöver lite förändringar, bland rätt så mycket.

Nåja, annars har det inte hänt så mycket sen jag fick hem Alfred, han tar ju upp rätt mycket av min tid, sen har jag haft plugg upp över öronen också.

& ja singellivet suger fortfarande.


Bild från igår när han susade så gott :)


Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela