Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Utkast: Jun. 27, 2012

Publicerad 2012-06-27 21:01:09 i Allmänt

En hel del har hänt sen sist jag skrev faktiskt , Jag 6 Hassel drog ju till Öland i fredags, drog tidigare så drog redan vid 19 för vi kunde knappt bärga oss, haha :D Bilresan dit va smärtfri och det va superenkelt och hitta :) När vi över på öland blev denna kvinna suuuuperkisssig och jag är ju inte så road av och kissa i naturen men fick bita ihop och göra det endå, och det var fan det jävligaste jag varit med om!!, Det regna ute och jag hade min onepiece på mig, det resultera i att jag stod naken bakom Hassels bil någonstans på öland och kissade, gick fan inte ha den på sig :/ Blöt blev man av allt regn också men men.

På campingen blev det lite snack och dom andra festade, jag drack typ bara en halv cider på heeeeeela helgen. sjukt imponerande alltså! , Måste slagit huvudet & min mataptit försvann samtidigt också och har knappt ätit sen dess:/ minsta lilla jag äter så blir jag mätt och mår illa, märkligt :/
Helgen var i allafall rolig, kort dock för vi åkte hem redan på lördagkväll eftersom D & E ville hem :P .

Sen i lördags har jag haft sovsällskap & inatt blir första natten sen dess som jag ska sova ensam, kommer kännas tomt men mer plats för mig i sängen :P
Har även bestämt mig för och ge "kärleken" en chans, en ärlig chans! har inte vågat innan pga dålig erfarenhet av rövhål till killar men hoppas på att denna killen kan ändra på detta.
Det känns bra iallafall , kommer förvisso va lite på min vakt, släpper inte min "gard" helt och hållet på en gång men såsmåningom kanske :) Hoppas på det bästa iallafall!

Idag blev jag klar med lägenheten jag städat också, fyfan säger jag bara! det gör jag inte om.. fick dock inte putsat utsidan av fönsterna på balkongen , & nu säger hon att det finns en specialnyckel till dom så man kan putsa dom, så dags nu!
Hoppas "blaha blaha" som flyttar in inte hänger upp sig på det, allt annat är förfan rent, ska vara med imorgon när dom ska godkänna & dom skulle bara våga yttra ett ord om att de inte är bra nog då vet jag en som lackar! Denna gången håller jag ej truten.

Nu ska jag bege mig in i badrummet och ta ett bad, har varit på gymmet ikväll så luktar ju inte hallon direkt.

Ha de!
(bjuder på bilder vid nästa inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela