Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Ett val jag ångrar?!

Publicerad 2012-06-12 22:31:24 i Allmänt

Ingen bil idag...hoppas jag får den imorgon.
Idag har jag umgåtts med Hassel, vilken chock va?!:p , vi fikade på Espresso house och gick lite i affärerna.
Sen har vi mest suttit och snackat skit om allt och alla typ. Jag har suttit och irriterat mig över en person duktigt mycket idag & jag blir så lack på folk som slösar med min tid. Vi bokade en liten mini solsemester så vi drar imorgon runt 13.30 när vi kommer tillbaka återstår att se.

Sitter & tittar på Polen- Ryssland nu, vem jag håller på vet jag inte riktigt.
står iallafall 1-1 och är slut om 10 min så blir väl ännu en oavgjord match... but you never know!

Jag saknar Alfred typ as mycket:/ Jag är inte helt nöjd med mitt beslut faktiskt, & det är så fruktansvärt tomt utan honom...jag ångrar mig lite :( , jag skulle kanske gett det en chans ändå fast det varit jättesvårt och få bort hans beteende, men när han inte visa den sidan va han helt underbar...
Funderar på om jag ska se mig om efter en annan, samtidigt som jag vill ha en "ersättare" så vill jag inte, dels så förlorade jag en del på att lämna tillbaka honom så pengarna är ju inte överflödiga direkt & sen vet jag inte, skulle jag ge mig på samma ras igen eller välja något annat, lite större kanske?!
Nä , Jag vill ha tillbaka min Alfred helt enkelt :(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela