Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Change of...

Publicerad 2012-06-07 18:37:44 i Allmänt

..plans angående bilen...får den redan nångång i nästa vecka (: Yaaaaay!
Och min kära pappa har varit så snäll och fixat privat parkeringsplats till mig också.
Nu har man något och se framemot även nästa vecka :)
Idag gick jag mer eller mindre på sommarlov, har egentligen en lektion imorgon också men det är endast betygssnack & eftersom jag redan vet vad jag får känns de fullkomligt onödigt och gå dit enligt mig.

Vad bjuder helgen på då? Imorgon ska jag umgås med P, och på lördag efter Hassel jobbat så kommer hon hit, så då blir de att vi tar en cider eller flera, sen får vi se vad vi gör :) Sen sover hon här till på söndag.

Nädet var väl allt för tillfälligt, skulle mest berätta om bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela