Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Vaaaalpar

Publicerad 2012-07-11 10:56:40 i Allmänt

I måndags körde jag hem till min bror & theres för Svea skulle ha valpar vilken dag som helst, och det var tur jag kom när jag kom för kl 13.00 startade hennes värkar och kl 14.37 var första valpen ute !! , sista valpen kom till världen kl 17.00.. Svea var så otroligt duktig och hon ä en awesome mossa som tvättar och pysslar med sina valpar heela tiden. Det blev 4 hanar och 1 tik. Tyvärr hade den ena hanen gomspalt som va stort så han fick tyvärr somna in igår:/ , jättesynd , han var den valpen som var mest framåt också!
Det var det häftigaste jag varit med om hittintills:)
i 1 dygn har jag och Theres mer eller mindre bara suttit och tittat på valparna , haha:D så superduper söta så det knappt är sant.
 
Av någon anledning går det inte och ladda upp några bilder just nu..typiskt!!
Så får återkomma med det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela