Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Mysdag.

Publicerad 2012-07-01 21:01:50 i Allmänt

Då är snart denna helgen också förbi, helt sjukt vad tiden bara rinner iväg. Idag har vi varit hos min bror heeeela dagen.
Köpte med mig vattenballonger så jag och Malte hade vattenkrig både med ballongerna och spannar, jisses vad blöta vi blev, mest han såklart, haha :D Men han hade nog sjukt kul, jag med :)
FIck solat lite också, & så grilla vi korv och sen åt vi jordgubbar, namnam :) såna dagar uppskattar man verkligen, massa skratt & minnen!

I fredags var jag & Hasselnöt & Danne och passade barnen i skogen medans Micael och Theres var och firade Dennis.
Det regnaade åskade och blixtrade!, ingen jätte höjdare när man sitter mitt ute i skogen, med fönster från tak till golv och inte en gatlykta så långt ögat kan nå , jag & Hassel satt och skrämde upp varandra att där stod räliga människor/mördare i trädgården och stirrade in på oss, haha.. Tvn la av mitt i alltihopa också, Yaaay!

Imorgon är det måndag & jag hoppas på fint väder så man kanske kan dra till stranden och sola eller något med Hasselnöt, hon kommer hit vid 22 typ och ska sova här & imorgonbitti käkar vi frulle på palmblads:) massa skoj hela tiden.

Annars är väl veckan smått oplanerad, eller ja på onsdag ska jag lämna min bil hos billarsson, de ska byta dörrhantaget och städa/polera den..sen ska jag även säga till om att den jävla bilen bara la av när vi körde till affären igår :S , lagom pinsamt!
På lördag blir det fest i kävlinge & det ser jag framemot :)

Bjuder på lite bilder från dagen...

 

.

Fina kenzo.

 

 En gigantisk hund! Blir mossa om några dagar :)

Vattenballongskrig!!!

Underbara dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela