Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Life´s hard

Publicerad 2012-07-03 22:45:13 i Allmänt

Sitter på balkongen insvept i en filt med datorn i knäet.
För en stund sen tog jag en lång runda med Kenzo, försökte rensa tankarna lite, till ingen nytta dock, menmen!´Jag & Kenzo fick rört på oss iallafall...
Gillar verkligen inte hur läget är nu, ar sån sjuk ångest att det inte ens är i närheten av kul. Än en gång sitter JAG med det "sårade" hjärtat, varför i helvete är det alltid jag?! Det är inte kul och komma ner i dom där svackorna då man känner sig som en värdelös skit .
Men jag får väl ta de och se glad ut eller något.
Jag är ju Alex, jag visar inget på utsidan. Inte när någon ser iallafall.
Dock känner jag ett stort behov av och bara gråta och skrika ut all frustration, men jag gör det inte. Det är inte värt det.

Godnatt





































Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela