Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

A good day?!

Publicerad 2012-07-05 17:43:46 i Allmänt

Idag har varit en hyffsat bra dag.
Har hämtat bilen min, dock var den varken tankad tvättad eller städad för dom flesta är på semester där, så ska koma dit senare och få det gjort :) , dom kunde inte hitta felet på varför den stanna men gjorde den så fler gånger skulle jag komma in.
Sen har jag varit och handlat med mamma & senåkte vi och kollade på lägenhet till mig..låg perfekt, mitt i stan typ. Dock var där ingen P-plats till min bil och lägenheten va sisådär, visst den va bra men de kändes lite klastrufobiskt..köket va det minsta någonsin, fanns inte ens en frys..& jag vill inte ta första bästa och med tanke på att den kosta nästan 3900;- i månaden plus övriga räkningar så tror jag inte det känns så aktuellt och ta just den lägenheten.. så ska nog leta vidare... har till imorgon på mig och tänka & vill jag ha den så är den min. menmen...
Sen körde vi till blomsterhuset & jem & fix..köpte nya blommor till rummet..igen! det blir alltid så jävla dyrt när jag går därifrån, förstår det inte ?!
Nu har jag städat hela rummet ¨så det är skinnande rent, luktar gott som fasen! Jag lukta dock inte lika gott efter så fick bli en dusch, nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik (:

Morgondagen är väl inte direkt planerad, Blir det fint väder/varmt blir det stranden med Hassel, annars tar jag nog en sväng inom min kusin och snackar lite skit. Sen får jag väl kasta mig i ett solarium så man är brun och fräsh till på lördag!
Längtar lite smått faktiskt...det kan ju bli rätt intressant & förhoppningsvis blir det kul också..det måste de blir när man kör så långt :P ....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela