Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Träsktroll!

Publicerad 2012-01-29 10:22:36 i Allmänt

Denna helgen har varit lugn, i Fredags bjöd jag på kinamat sen blev det tvn resten va kvällen.
Igår åkte vi till Bo Ohlsson med Micael & Theres. Var ingen höjdare direkt, så nergånget och mest en massa skit, men lyckades ändå göra av emd cirka 700 spänn:S på vad vet jag inte riktigt....På kvällen var vi hemma hos Bosse & Ingrid som precis kommit hem från Thailand, bruna som negrar!
var väl hemma runt 21.00-21.30 skulle egentligen sett "Taken" som jag köpt på blu-.ray men fastna i en hyffsat bra film som fick på tv "Liftaren" ...snackade med folk också och snoka runt på nätet...
Idag ska jag se "taken" och ta ett bad sen måste jag slänga in lite plugg också, har prov på tisdag i venprovtagning.. Helgen har varit OK!


Nu till något annat!

Träsktroll träsktroll träsktroll!
Kom aldrig och anklaga mig för något som inte är 100% sant, ta reda på fakta först innan du öppnar din frispråkiga käft!
Är så trött på omogna människor som bara ska skapa drama hela tiden och förstora upp saker 1000 gånger om.  & ja bytar man killer så ofta som du gjort så är det ta mig fan inte konstigt att folk snackar, men att vi skulle ha spridit rykten är ju bara så löjligt som det kan bli. Utöver det skiter jag i hur du lever ditt liv, och hur du gör med din skola , inte jag som står där med skägget i brevlådan sen.
Sen tycker jag det är dubbelmoral när man först sitter och snackar goja om folk sen berättar det för personen utan vår vetskap & umgås som man vore BFF , &  sen efter de gör "påhopp" igen .. det får va antingen eller alltså.. Har du skitit eller ska du skita?!
Tycker allt det här är så omoget och löjligt och tycker att innan du öppnar truten nästa gång och hänger ut folk på facebook så ta förfan reda på fakta !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela