Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Lite frågor och svar såhär en lördags eftermiddag

Publicerad 2012-01-21 16:34:25 i Allmänt

Hur gammal är du om 5 år?
28...my good!

Träffar du någon nu ?
Nä tyvärr inte ..

Vad står där i ditt senaste sms?
Mhm, bra mycket mumsigt!

Vem ringde dig senast?
Pappa.

Vad är din sämsta sida?
Det skulle nog vara att jag är för godtrogen, vill alltid tro det bästa om folk, vilket alltid inte är så bra så ska nog sluta upp med det, för det skadar bara mig själv!

Vad gör du en typisk lördagkväll?
Jag festar med mina kompisar och drar oftast ut på någon klubb! Massa skoj!

var ser du dig själv om 10 år?
Förhoppningsvis har jag ett stabilt förhållande och 1 eller 2 barn och ett jobb jag trivs med.

Hur vill du att din blivande kille ska vara?
Han ska först och främst tycka om mig som jag är och inte försöka ändra på mig, sen ska han vara ärlig, trogen , omtänksam och ha humor, humor är jätte viktigt :)

Ditt drömjobb?
Antingen barnmorska eller veterinär/djurvådare

Flörtar du?
Haha nä, fullkomligt värdelös på de, sånt dära ska man ha självförtroende för och kunna göra.

Hur får man dig på fall?
ehm, man är sig själv och gör sig inte till.

Varför är du singel?
Antagligen mycket för jag på ett sätt själv valt de, jag har über svårt för och lita på killar och vill inte bli sårad fler gånger och så är jag väldigt osäker på mig själv.

Varför litar du inte på killar?
För jag har haft svin till pojkvänner som svikit och sårat mig och ljugit till höger och vänster osv, då tappar man förtroendet och tillslut tror man alla killar är likadana(men så är det ju egentligen inte)

Kommer du någonsin kunna lita på killar igen?
Jadå, det tar bara sin lilla tid .







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela