Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

2012

Publicerad 2012-01-10 20:53:31 i Allmänt

Då var det 2012, eller ja har varit nu i 10 dagar.
Skolan börjar igen imorgon, BORRING! men det är bara och ta sig igenom 1 år sen är man färdig USK.
Enligt schemat är de 4 ämne som ska läsas denna terminen men jag är bara antagen till 3 eftersom de 4 ämnet läste jag på gymnasiet och fick MVG i de ( Säkerhet och arbetsmiljö) så kände att det inte va lönt och läsa det igen eftersom jag ändå inte kan få högre betyg än så. Men nu är det tydligen så att rektorn på skolan säger att man måste läsa alla ämnen för och få sitt intyg i slutet av utbildningen. Men jag kan tycka det är bra löjligt att man ska behöva läsa ett ämne igen som man redan läst, så jag och Anna ska till rektorn imorgon och snacka med henne om detta, oavsett vad så kommer jag inte läsa de igen, ett intyg för mig är inte hela världen så länge jag klarar min utbildning...

Jag hoppas dessa 3 dagarna i skolan går fort denna veckan. för till helgen blir det fäääääst:) tjohoo!

backar tillbaka till nyårsafton då, den som skulle spenderas hos Petra med middag och festligheter, vilket den också gjorde fram tills ungefär 01.00 ungefär(kanske) då jag blev måttligt irriterad och förbannad på en/flera personen så valde att gå hem istället.  Tycker det är så onödigt och skapa tjafs, speciellt en sådan kväll!
menmen, nu är den över så det är bara och blicka framåt och hoppas att nästa nyår blir bättre.
men utöver de så hade jag jätte trevligt :)


Sebbe och jag:)
Lägger inte in fler bilder från nyår då dom redan finns på min facebook.

Shoppade lite igår, först på stan med mamma sen lite nätshopping:)
detta blev det...
* 2 par örhängen (Glitter)
* Nagelfil (Åhlens)
*nagellack (TGR)
*Tvålkopp ( en hand)..mycket fin faktiskt /TGR)
*Mascara (Åhlens)
*Korthållare(bankkort m.m) (Åhlens)
* Nya kilklacksskor (Nelly)
* En hummel väska till skolan ( Sportamore)

Det var nog allt :) för stunden..tänkte nog nätshoppa lite till nu i brist på annat :D

Hörs en annan dag! Haudi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela