Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Lägenhetsvisning & funderingar

Publicerad 2012-02-08 19:45:48 i Allmänt

Varit och kollat på lägenhet nu ikväll, det va nog lite för liten för 3 per soch 2 djur.
mamma och pappa va och kolla på en innan idag också, lite större men nu vet vi inte om vi ska visa intresse för den eftersom jag börjat snacka om att jag kanske skulle skaffa något eget istället, en liten 1a..
samtidigt som jag vill ha något eget så vill jag inte flytta riktigt än, har det hur bra som helst här hemma, men jag börjar ju bli lite för gammal för och bo hemma kanske, men å andra sidan så pluggar jag nu och det är ju inte precis det bästa tillfället och flytta på.. men vi får se hur det bär.
Ska hålla koll efter lägenheter och så... behöver ju inte göra förhastade saker, dom ska va väl genomtänkta:P

Idag har förövrigt varit en lugn dag,  har pluggat lite ikväll..har prov imorgon, hoppas det går vägen har fortfarande inte fått tillbaka det förra provet vi hade :S  ..
Har bara provet imorgon i skolan som ska skrivas sen ska vi hem till Marthina och jobba med vårt grupparbete.

O nu börjar helgen närma sig, skönt!
men ska försöka klämma in lite plugg där också för nästa torsdag har vi tenta i skalltrauma ju och det måste jag bara klara så det blir plugg plugg plugg tills hjärncellerna blöder rejällt!

Nej nu håller jag kväll, god afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela