Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Injektioner

Publicerad 2012-02-07 15:01:33 i Allmänt

Kort dag i skolan, hade ett praktiskt prov i injektioner nu sista lektionen och det var minst sagt nervöst hos de flesta tror jag..kanske inte så konstigt eftersom man inte riktigt väntade sig det man fick se :P, kan inte skriva exakt vad det va eftersom där är dom som snokar i min blogg och vi fick inte berätta för var andra vad som "pågick" i övningsrummet. Men det gick nog helt ok :)

Nu ska jag snart flukta över papperna inför provet på torsdag, senare ska jag hämta Sandra så kör vi vidare till Malmö :) Hade velat köpa ny piercing men får se om jag vågar köra längre än till mobilia,(dom kör ju som stora rövhål i malmö) ,

Idag på lunchen käka jag 400gr smörgåstårta, snacka om Onyttigt :/ jag skulle ju inte....fast å andra sidan har jag nog inte ätit så mycket kalorier på typ 1 månad.

Imorgon är det lillördag, alltså är det snart helg igen...vad händer dådå?
Kanske melodifestivalen med Sandra & Marthina, lite plugg får man kanske också hinna med inför nästkommande prov som är i skallskador/trauma.

Ha en bra tisdag - ni som förtjänar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela