Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

ingen rubrik

Publicerad 2012-02-18 09:16:44 i Allmänt

Godmorgon, uppdaterade inte igår då jag hade ont i både arm och rygg och var super trött så därför får jag ta och berätta allt idag istället.
Hade tenta på morgon, kändes inte speciellt bra , kunde gått bättre menmen finns inget och göra åt det nu.'
Kl 13 va det tid hos läkaren för och ta bort leverfläck /fettknuta .. en på ryggen och en på överarmen.
Sprutorna va inte det skönaste jag varit med om och hon hade inte bedövat tillräckligt på ryggen så kände vartenda stygn.. MINDRE SKÖNT!ska dit den 27e och ta bort stygnen.
Tog cirka 40 min, sen åkte jag tillbaka till skolan, såg en film sen sluta vi.

Blev en lugn kväll igår somnade rätt tidigt och idag är jag uppe tidigt :/
försök och sova en hel natt på en sida, omöjligt ju..nåja.

Idag kommer först micael och dom och firar pappa lite, sen vid 5 halv 6 kommer Brittmarie och palle.
och vid 8 ska jag vara hos sandra på fest. vet dock fortfarande inte hur jag ska ta mig dit men de löser väl sig.
 fullspäckad dag med andra ord.

Nej nu ska jag chilla lite.
ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela