Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

5e hjulet !

Publicerad 2012-02-10 17:04:44 i Allmänt

Då var det helg, skönt med lite ledighet:)
Idag blir nog en lugn hemmakväll som det ser ut nu. Andra bullar blir det imorgon kväll :)
ser jag framemot trots att jag blir 5e hjulet :/ :P

Tentan vi har på torsdag blev flyttad till på fredag..rooooligt!
Förstörde helt mina planer menmen.

nu till något annat..jag hade bestämt mig för och inte bry mig om det mer osv men när folk kallar en fitta och en massa annat typ 100 ggr över sin blogg och uppmanar en till och slåss osv då kan jag fan inte hålla käften.
Tycker det är så fruktansvärt omoget beteende, inte vuxet för 5 öre. Och sen påstå sig vara smartare och bättre än mig? HAHA, that will never happen ;) du kan skriva hur mycket skit och glåpord du vill om mig och andra, det bevisar bara vilket stadie du är i och att du inte är ett dugg bättre än någon.

Kan ju tillägga att om denna personen nu vill slå mig så gör då det istället för och skriva det på din blogg och uppmana mig om det, hade du slagit mig så hade jag bara gottat mig för det hade gett mig en anledning till och anmäla dig.
Jag kommer då iallalfall aldrig lägga mina händer på dig, för jag är uppväxt med att veta att man inte slåss,att  slåss löser inget,däremot skapar det ännu mer problem och konsekvenserna blir saftiga!  och dessutom är jag en bättre människa än så

Så nu fick jag det ur världen...


Nu ska jag strax köra och handla med mamma!
trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela