Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Onsdag hela dagen

Publicerad 2011-06-01 09:59:42 i Allmänt

Onsdag idag då, vet inte vad dagen har att erbjuda än, men det återstår att se!

igår va det så himla fint väder, varmt som satan! Så jag placerad mitt arsle i en stol nere i trädgården och solade större delen av dagen, fick en del färg:) har så himla lätt för och få färg och det GILLAS!
På kvällen slog vädret om rejällt från strålande solsken till muligt, blåsigt och regn!
Umgicks med Robin & mathias , vi beställde food och så trotsade vi vädret och satt och åt i trädgården :P haha!
Tur att vi satt ute för Mathias kan man ju inte ha i möblerade hem, som han grisade , värre än en 1åring ju :P
Mohahaha! Efter vi hade käkat, spelade vi Yatzy, haha Robin hade tydligen aldrig spelat det... HAHA vem fan har inte spelat yatzy, aja nybörjar tur hade ha ialalfall, för han vann!

Senare på kvällen blev det DH, BB och Criminal minds innan jag somna!

Till en annan sak, är litt smårädd att min gallsten kommit tillbaka, I lördags på förfesten( som jag förövrigt längtat ihjäl mig efter) så fick jag ett anfall, fyfan det va inte nådigt !!!
bestämde mig för att åka hem, så hela kvällen blev praktiskt taget förstörd :@ Ska aldrig mer längta efter något, det går bara åt helvete. Va dessutom inte första gången jag fick ett återfall!! det va TREDJE!
När jag tänker mig"Du kan få återfall, trots operation" så tänker jag aha då får man kanske 1 litet, inte 3 stycken inom loppet av 6 månader! Funderar på och ringa och fråga om dom verkigen tog bort gallan !
Menmen, vi får väl se vart vi kommer med det!

Snart är det helg....På lördag ska jag hem till Lasson & Nisse och kröka ;D blir nog utgång senare på kvällen:)
Förövrigt har jag nog inget speciellt planerat!

Nu ska jag strax se Våra bästa år sen blir det kanske att man steker i solen, om det nu är lika varmt som igår`??

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela