Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

it´s ending...

Publicerad 2011-06-01 20:38:00 i Allmänt

Tjollahopp, nu är jag här igen! 2 gånger på en och samma dag, jösses!!
Idag har det faktiskt inte hänt något speciellt, Mossan är sjuk(har varit hela veckan) så jag har varit och handlat åt henne, sen har jag städat och hjälpt pappa med maten. Snäll dotter, tack jag vet!

Blev ingen solning idag, blåste alldeles för mycket! Hopaps det är bättre imorgon, måste bättra på brännan, nu när man har en :D
Imorgon är det även tvättedag, jiiipppi!

kollar just nu på Glee, och blir tvn som får min uppmärksamhet resten av kvällen!

GOD AFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela