Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Bränd!

Publicerad 2011-06-04 08:55:01 i Allmänt

Fy satan i helvete vad jag har bränt mig på axlar och hals:/ Har sovit uruselt pga det. Ont som fan gör det :(
men man får vl skylla sig själv? , eller kan man skylla på att solen tog något så in i bomben igår?
Mådde illa som fan på kvällen och frös, Solsting deluxe!!

Det var iallafall extremt varmt igår, såna varma dagar går inte och ligga i trädgården, då får man ta sig till en strand där de blåser lite mer och där man kan ta ett svalkande dopp då och då.

Idag är det lördag, mår fortfarande lite illa så ska ligga kvar i sängen ett tag till!
Ikväll är det tänkt att jag ska hem till Caroline & lasson på fest, Ska j ubli intressant och se hur jag få på mig en BH och en klänning, kommer göra dödligt ont, och en sak säger jag...den som lägger en hand ,om så bara ett finger på min rygg/axlar/hals ikväll kommer få en sån redig käftsmäll, så nu vet ni det !!

Återkommer kanske imorgon beroende på hur mitt tillstånd är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela