Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Hard life

Publicerad 2010-09-09 20:46:52 i Allmänt

Finns det ingen sorts skola/kurs där man lär sig att älska igen?
jag skulle vara först och skriva upp mig isåfall.
Att få känslor för någon, eller att älska någon är nu svårare än det någonsin varit.
Jag tillåter nog inte riktigt mig själv att tycka om någon annan fullt ut, är så förbannat rädd för att bli sårad igen.
Vet inte hur länge jag ska vara rädd:S vet nog ingen annan heller.

Istället för att själv bli sårad har jag sårat någon, absolut inte avsiktligt men han är sårad och nu vill han inte ha med mig att göra , De är jobbigt, tycker inte om när någon är ledsen, besviken eller arg på mig.

Just nu är livet mer svårt än lätt att leva.

JAG ÄR LEDSEN ATT JAG INTE KAN VARA ALLA TILL LAGS :/
men ska jag inte någon gång få tänka på mig själv i första hand?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela