Det är aldrig försent att skapa minnen för livet!

Kalas och massa Mys

Publicerad 2010-09-07 10:22:00 i Allmänt

Då va det en ny vecka igen, var fan tar tiden vägen?:S snart är man ju gammal och grå om det ska gå i sån här rasande fart.

I helgen hände det en del...
i fredags var det meningen jag skulle festa men det blev inte av så hade en lugn kväll med film och godis.
I lördags var de till och gå upp tidigt , sådär halv 7 eller något.
pappa och jag skulle åka till micael o Theres för Pappa och micael och Malte skulle på något motorskit i degerberga så då stannade jag hemma med Theres och Signe, blev en del mys med Lillan...hon är så söööt!!!
På kvällen blev det bara chill.. jag gillar att chilla:D
I söndags var det kalas för Micael , han fyllde typ lastgammal, hela 33 år !
Blev kallskuret som va mumma;D och efter det blev det kladdkaka med skumbanansfluff (:
Även då blev det en hel del mys med Signe och massa bus med Malte, jag va ju helt anfådd efter bara en liten stund, måste verkligen se till och börja röra på mig!
Nog inte många 22åringar som håller på att dö efter ett varv i storarummet ...hrmpf

Igår var det måndag , hände väl inte så jätte mycket, efter maten och kladdkakan hos Micael o Theres fick jag gallstensanfall så låg vaken hela natten med smärtor som hette duga.Så sov en del på dagen, det behövdes
sen körde jag och hjälpte syrran med en sak och på kvällen sökte jag 2 jobb och kolla lite mer på utbildningar.
är inne en del på lastbilsutbildning eller truck, men vi får se vi får se.. ett jobb hade inte heller varit fel så man får in lite mer Cash...

klokan 20.00 satt jag bänkad framför tvn för då var det ju premiär av Ullared:D det kan man ju bara inte missa
"PLAST ÄR VAD FAN DET ÄR" hahahah:D

Och vad händer idag då?, Ska nog se om där är något mer jobb och söka, och kanske gå en runda?
Ikväll ska jag även då sitta bänkad framför tvn kl 20.00 för då är det premiär av Idol:D wiiihoooo
Nu tänkte jag inte skriv<a mer, men här kommer någon bild ifrån helgen


Signe i Söndags på Kalaset:D


Så här trött blir man efter en heldag med gäster som burit mig till höger och vänster:P


Malte var också finklädd:D
Här är han ute i trädgården och ska strax till och klippa gräset;D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra

Välkommen till min blogg, här skriver jag om allt och inget, onödigt som nödvändigt, roligt som tråkigt.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela